مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 04:152021-09-16اقتصادي

43 فوتی ناشی از حوادث کار در مازندران


مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت :پنج ماهه امسال،43 نفر بر اثر حوادث کار در استان جان خود را از دست دادند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 22 درصد کاهش داشت.

- ایسنا/مازندران مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت :پنج ماهه امسال،43 نفر بر اثر حوادث کار در استان جان خود را از دست دادند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 22 درصد کاهش داشت.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی پزشکی قانونی مازندران، دکتر علی عباسی در این زمینه، اظهار کرد: بر اساس آمارهای مراکز پزشکی قانونی استان در پنج ماهه سالجاری به ترتیب شهرستان آمل با 6، ساری با 5 و بابل و چالوس هر کدام با 4 مورد بیشترین و شهرهای بابلسر، میاندرود، رامسر و جویبار هر کدام با یک مورد فوتی، کمترین موارد مرگ ناشی از حوادث کار را داشتند.

وی تصریح کرد: بر اساس این گزارش عمده دلایل مرگ افراد در حوادث کار مربوط به سقوط از بلندی با 23 نفر و پس از آن و برق گرفتگی با 10 و برخورد جسم سخت با 9 مورد و سایر موارد با یک در رتبه بعدی قرار دادند.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران، خاطرنشان کرد: بر اساس تفکیک ماه خرداد با 15، تیر با 8، فروردین و اردیبهشت هر کدام با 7 و مرداد با 6 مورد آمار فوتی گزارش شده است.

عباسی افزود: سنین 31 تا 40 سال با 8 مورد بیشترین فوتی و کمتر از 20 سال با 4 فوتی کمترین آمار را داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

43 فوتی ناشی از حوادث کار در مازندران

43 فوتی ناشی از حوادث کار در مازندران